Διαχρονική οπισθοδρομικότητα
Στον 21ο αιώνα, την εποχή που όλοι συνομιλούν με όλους και αναζητούν λύσεις στα προβλήματα των κοινοτήτων τους και του κόσμου όλου (βόρειοι με νότιους Κορεάτες, Έλληνες με Τούρκους, Πακιστανοί με Ινδούς, Παλαιστίνιοι με Ισραηλινούς κ.ο.κ.), υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι αρνούνται οποιαδήποτε συνάντηση και συζήτηση με άλλους ανθρώπους, π.χ. με καθολικούς, επειδή κάποιοι «πατέρες» είπαν αυτό κι εκείνο, συνήθως ακατανόητες τρίχες, επειδή κάποιοι πάπες είπαν, δήλωσαν και έκαναν αυτά κι εκείνα (συχνά εγκληματικά, μερικές φορές όμως και σωστά πράγματα), επειδή το άγιο πνεύμα υποστηρίζει τους «καλούς» και όχι τους «κακούς», τους «αιρετικούς», τους «παραστρατημένους»... Και όλα αυτά από ανθρώπους που δηλώνουν ζηλωτές της «θρησκείας της αγάπης», αλλά με επιχειρηματολογία του πιο σκοτεινού Μεσαίωνα και με συνεχείς αναφορές σε άξεστους και τυχάρπαστους «πατέρες», ο ευφυέστερος των οποίων παρατηρούσε τον αφαλό του και έβλεπε το θεό.
Θα ήταν δε μικρό το κακό, αρμοδιότητας εργασιολόγου, αν δεν γίνονταν αυτά με λεφτά του Ελληνικού Κράτους, της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και των κορόιδων που πάνε εκεί και ακουμπάνε το πουγγί τους. Οι τελευταίοι δεν μας απασχολούν βέβαια, δικά τους είναι τα λεφτά (αν είναι), ας τα κάνουν ό,τι θέλουν. Αλλά, δεν πρέπει να περάσει ασχολίαστο, πώς είναι δυνατόν να μοιράζουν τόσα χρήματα το ελληνικό και ευρωπαϊκό Δημόσιο σε αργόσχολους, οπισθοδρομικούς και σκοταδιστές ανθρώπους.
Σκέφτομαι κάποια στιγμή να στείλω την μεταφρασμένη στα αγγλικά εκδοχή του κειμένου που ακολουθεί στις Υπηρεσίες της Ε.Ε. και να ζητήσω να με ενημερώσουν, πόσα χρήματα πληρώνουν στους ανεπάγγελτους χαραμοφάηδες και κηφήνες.
Θα ήταν δε μικρό το κακό, αρμοδιότητας εργασιολόγου, αν δεν γίνονταν αυτά με λεφτά του Ελληνικού Κράτους, της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και των κορόιδων που πάνε εκεί και ακουμπάνε το πουγγί τους. Οι τελευταίοι δεν μας απασχολούν βέβαια, δικά τους είναι τα λεφτά (αν είναι), ας τα κάνουν ό,τι θέλουν. Αλλά, δεν πρέπει να περάσει ασχολίαστο, πώς είναι δυνατόν να μοιράζουν τόσα χρήματα το ελληνικό και ευρωπαϊκό Δημόσιο σε αργόσχολους, οπισθοδρομικούς και σκοταδιστές ανθρώπους.
Σκέφτομαι κάποια στιγμή να στείλω την μεταφρασμένη στα αγγλικά εκδοχή του κειμένου που ακολουθεί στις Υπηρεσίες της Ε.Ε. και να ζητήσω να με ενημερώσουν, πόσα χρήματα πληρώνουν στους ανεπάγγελτους χαραμοφάηδες και κηφήνες.
Διαβάστε εδώ απόσπασμα της ανακοινώσεως της «Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους»:
Η πρόσφατη επίσκεψις τού Πάπα Βενεδίκτου ΙΣΤ' στο Οικουμενικό Πατριαρχείο επί τη θρονική εορτή τού Αγίου Ανδρέου (30ή Νοεμβρίου 2006) και κατόπιν η επίσκεψις τού Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Χριστοδούλου στο Βατικανό (14η Δεκεμβρίου 2006) προεκάλεσαν ποικίλες εντυπώσεις, εκτιμήσεις και αντιδράσεις...
Ως Αγιορείται Μοναχοί σεβόμεθα το Οικουμενικό Πατριαρχείο, υπό την κανονική δικαιοδοσία τοϋ οποίου υπαγόμεθα. Τιμώμεν και ευλαβούμεθα τον Παναγιώτατο Οικουμενικό μας Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο και χαιρόμεθα για όσα θεοφιλώς και με πολλούς κόπους εργάζεται υπέρ τής Εκκλησίας... Εντούτοις τα διατρέξαντα κατά τις πρόσφατες επισκέψεις τού Πάπα στό Φανάρι και τού Μακ. Αρχιεπισκόπου στο Βατικανό προεκάλεσαν στις καρδιές μας βαθύτατη λύπη.
Οι επισκέψεις τού μεν Πάπα στο Φανάρι τού δε Αρχιεπισκόπου Αθηνών στο Βατικανό απέδωσαν ίσως κάποιες ωφέλειες κοσμικής σημασίας, όμως κατ' αυτές έλαβαν χώραν εκδηλώσεις ασύμφωνες προς τα θέσμια της Ορθοδόξου εκκλησιολογίας ή συμφωνήθηκαν δεσμεύσεις πού δεν θα ωφελήσουν ούτε την Ορθόδοξο Εκκλησία ούτε τους ετεροδόξους Χριστιανούς.Στη συνέχεια περιγράφεται ο πάπας, ο οποίος σημειωτέον έχει αναγνωριστεί ότι ήταν πράγματι διαχρονικά ο πρώτος, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό μεταξύ χριστιανών που καλλιεργούν (δήθεν) την ταπεινότητα. Έτσι, οι συγκεκριμένοι ανεπάγγελτοι καταφέρονται κατά του αναγνωρισμένου πρώτου τη τάξει, το οποίο, κατά τη δική τους λογική και κατά τη λογική όλων των ολοκληρωτικών μηχανισμών, πρέπει να αποτελεί τεράστιο κανονικό έγκλημα:
Καταρχήν η υποδοχή τού Πάπα έγινε ωσάν να επρόκειτο περί κανονικού επισκόπου Ρώμης. Κατά την τελετή ο Πάπας φορούσε ωμόφορο, προσφωνήθηκε από τον Οικουμενικό Πατριάρχη με το «ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου» ωσάν να πρόκειται περί χριστού Κυρίου, ευλόγησε το εκκλησίασμα και πολυχρονίσθηκε ως αγιώτατος και μακαριώτατος επίσκοπος Ρώμης.Α ναι, ο πατριάρχης που υποδέχθηκε τον πάπα έκανε λάθος, δεν φορούσε τα σωστά γυαλιά και νόμισε ότι αυτός που έρχεται είναι «κανονικός επίσκοπος», ενώ άλλος είναι ο κανονικός που έχασε το δρόμο και δεν έφτασε στην υποδοχή. Και καλά αυτά, να φοράει όμως και ωμόφορο πάει πολύ, έπρεπε να έρθει με κανένα ζιβάγκο ή με γραβάτα.
Προσωπικά, εμένα θα μου άρεσε και πολύ να έρθει ο πάπας με σύγχρονη ενδυμασία, γιατί θα έδειχνε ότι αυτοί οι άνθρωποι με τα αραχνιασμένα μυαλά και τις πονηρές σκέψεις, έβγαλαν επιτέλους τις αποκριάτικες στολές και ασχολούνται με τη σημερινή κοινωνία και τα προβλήματά της - εφόσον μπορούν να προσφέρουν κάτι έναντι του χρήματος που εισπράττουν.
Να μην σχολιάσω δε τί έψαλλε ο πατριάρχης και πώς αποκάλεσε τον πάπα, φωναχτά κι από μέσα του, γιατί θα έπρεπε να μελετήσω πρώτα τα ιερά βιβλία του 4ου και 5ου αιώνα, όπου ορίζονται επακριβώς τα γελοία τελετουργικά που χρησίμευαν για να ξεμουδιάζουν από το καθισιό οι λαμπροί ιεράρχες.
Επίσης η χοροστασία τού Πάπα στην Ορθόδοξο θεία Λειτουργία με ωμόφορο, η απαγγελία τού «Πάτερ ημών», ο λειτουργικός ασπασμός με τον Πατριάρχη, είναι εκδηλώσεις που ξεπερνούν τις απλές συμπροσευχές. Και όλα αυτά ενόσω ο παπικός θεσμός δεν υποχώρησε καθόλου από τις αιρετικές του διδασκαλίες και την πολιτική του, αντίθετα μάλιστα στην πράξη αποδεδειγμένα προωθεί και προσπαθεί να ενισχύσει την Ουνία και τα περί πρωτείου και αλάθητου δόγματα και προχωρεί περισσότερο με τις διαθρησκειακές συμπροσευχές και τον διαφαινόμενο σε αυτές πανθρησκειακό ηγεμονισμό τού Πάπα τής Ρώμης.Πράγματι, εδώ δίνω απόλυτο δίκιο στους μοναχούς: ο πάπας επιμένει στο filioque, ενώ έπρεπε να αφήσει το ζήτημα ανοικτό για να μελετηθεί από επιτροπές κατά τους επόμενους 5-6 αιώνες. Μην βιαζόμαστε, αυτά είναι πολύ λεπτά θέματα και ο Άγιος Πολυλόγιος είχε πει με ορθόδοξο νόημα «Ου βιάζεστε τέκνα μου!» Και, όχι τίποτ' άλλο, αυτός ο πάπας προσπαθεί να προωθήσει τα περί πρωτείου δόγματα. Αγαπητοί εν χρήματι αδελφοί, έτσι ανατρέπεται το σύμπαν τελικά...
Όπως μαθαίνουμε από πολύ έγκυρες πηγές, οι ειδικοί εκκλησιολόγοι, ιστορικοί, θεολόγοι και πάσης φύσεως παρελθοντολόγοι έβαλαν κάτω τα κιτάπια και αποφάνθηκαν ότι ο πάπας δικαιούται να έχει διαχρονικά τα πρωτεία (και το πρώτο ταμείο, εννοείται, γιατί περί αυτού πρόκειται!) Εμένα προσωπικά, ούτε λόγος μου πέφτει, ούτε και με απασχολεί, εφόσον όλες αυτές οι ανοησίες δεν γίνονται με δικά μου λεφτά! Είμαι όμως σίγουρος ότι οι ανεπάγγελτοι καλόγεροι θα πάθουν αποπληξία, όταν πληροφορηθούν με τη δέουσα καθυστέρηση κάποιων δεκαετιών, πως η αρμόδια επιτροπή καθολικών-ορθοδόξων, συνεπικουρούμενη από το άγιο πνεύμα, κατέληξε μετά από πολλούς αιώνες στο προαναφερθέν συμπέρασμα και αυτοί, οι Αγιορίτες, καταγγέλλουν πράγματα που έχουν κλείσει πλέον.
Και να μην ξεχνάμε, ροκανίζουν το χρόνο τους με σαχλαμάρες και με χρήματα του Έλληνα και Ευρωπαίου φορολογούμενου...
.