...
Σε προηγούμενη ανάρτηση αναφερθήκαμε στη γιγαντογραφία του Ραφαήλ στο Βατικανό με θέμα τη «Φιλοσοφική Σχολή» της Αθήνας. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια απεικόνιση φιλοσόφων, μαθηματικών και αστρονόμων από μια χρονική περίοδο 6-7 αιώνων, οι οποίοι δεν ήταν δυνατόν να συνυπάρξουν και να συζητούν μεταξύ τους. Η ιδιοφυής αυτή σύλληψη του 27χρονου Ραφαήλ παρουσιάζει τους κυριότερους εκπροσώπους του ανθρώπινου πνεύματος που έφερε την επιστήμη στο επίπεδο, στο οποίο τη βρήκαν οι αναγεννησιακοί φυσιοδίφες και καλλιτέχνες, μετά από μια σκοτεινή χιλιετία.
Στο επόμενο σκίτσο δίνεται ένα πραγματικό τοπογραφικό διάγραμμα των φιλοσοφικών σχολών: Σε ένα σκαρίφημα της αρχαίας Αθήνας, έχουν σημειωθεί οι θέσεις των κυριότερων φιλοσοφικών σχολών (Ακαδημία, Λύκειο, Κήπος και Στοά) και οι αποστάσεις τους από το "κέντρο του πολιτισμού" εκείνης της εποχής, την αθηναϊκή Αγορά, στους πρόποδες της Ακρόπολης.
Σε προηγούμενη ανάρτηση αναφερθήκαμε στη γιγαντογραφία του Ραφαήλ στο Βατικανό με θέμα τη «Φιλοσοφική Σχολή» της Αθήνας. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια απεικόνιση φιλοσόφων, μαθηματικών και αστρονόμων από μια χρονική περίοδο 6-7 αιώνων, οι οποίοι δεν ήταν δυνατόν να συνυπάρξουν και να συζητούν μεταξύ τους. Η ιδιοφυής αυτή σύλληψη του 27χρονου Ραφαήλ παρουσιάζει τους κυριότερους εκπροσώπους του ανθρώπινου πνεύματος που έφερε την επιστήμη στο επίπεδο, στο οποίο τη βρήκαν οι αναγεννησιακοί φυσιοδίφες και καλλιτέχνες, μετά από μια σκοτεινή χιλιετία.
Στο επόμενο σκίτσο δίνεται ένα πραγματικό τοπογραφικό διάγραμμα των φιλοσοφικών σχολών: Σε ένα σκαρίφημα της αρχαίας Αθήνας, έχουν σημειωθεί οι θέσεις των κυριότερων φιλοσοφικών σχολών (Ακαδημία, Λύκειο, Κήπος και Στοά) και οι αποστάσεις τους από το "κέντρο του πολιτισμού" εκείνης της εποχής, την αθηναϊκή Αγορά, στους πρόποδες της Ακρόπολης.
(click)