εκατομμυρίων ευρώ στον τομέα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Μόνο 6% του πληθυσμού αξιοποιεί ηλεκτρονικές υπηρεσίες, αν και τις θέλει το 96(!)% σύμφωνα με μελέτη του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας.
Αρκετά περιορισμένη παραμένει η διείσδυση των ηλεκτρονικών δημόσιων υπηρεσιών και η χρήση τους από τους πολίτες. Σύμφωνα με αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας του Παρατηρητηρίου για την ΚτΠ για το 2008 μόλις το 6% των Ελλήνων πραγματοποίησε ηλεκτρονικά ολοκληρωμένες συναλλαγές με Δημόσιες Υπηρεσίες.
Αυξημένη είναι η αναζήτηση πληροφοριών από ιστοσελίδες δημόσιων φορέων ( 19%), όμως αυτό το ποσοστό παραμένει αρκετά χαμηλότερο σε σχέση με την διείσδυση της γενικής χρήσης του Διαδικτύου (34%) στον πληθυσμό της χώρας.
Το γενικό συμπέρασμα της έρευνας του Παρατηρητηρίου για την ΚτΠ είναι ότι οι υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης δεν έχουν ενσωματωθεί στις καθημερινές συναλλαγές του Ελληνα πολίτη. Η συγκεκριμένη κατάσταση δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο και αφορά πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Οι κυριότεροι λόγοι αυτής της υποβάθμισης της προτίμησης της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στις συναλλαγές με τις δημόσιες υπηρεσίες οφείλονται στην αποσπασματική υλοποίηση έργων από φορείς του Δημοσίου και στην έλλειψη διαλειτουργικότητας των συστημάτων και των εφαρμογών μεταξύ Φορέων, το πολύπλοκο θεσμικό πλαίσιο, τα διοικητικά εμπόδια αλλά και η συμπεριφορά των δημοσίων υπαλλήλων που προβάλλουν αρκετές δυσκολίες στην αποδοχή των ηλεκτρονικών συναλλαγών.