(ΒΗΜΑ, 15/10/2010)
Οργή στην Ιεραρχία και αναστάτωση στους φοιτητές των θεολογικών σχολών και στους θεολόγους όλης της χώρας προκαλούν οι προτάσεις που επεξεργάζεται ειδική επιτροπή του υπουργείου Παιδείας για την κατάργηση της υποχρεωτικής διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών στο λύκειο.
Το θέμα έχει τεθεί επανειλημμένως στον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο από ιεράρχες, κληρικούς, πανεπιστημιακούς καθηγητές αλλά και τις ενώσεις των θεολόγων σε όλη τη χώρα.
Το θέμα έχει τεθεί επανειλημμένως στον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο από ιεράρχες, κληρικούς, πανεπιστημιακούς καθηγητές αλλά και τις ενώσεις των θεολόγων σε όλη τη χώρα.
«Από δημοσιεύματα πληροφορηθήκαμε το σχέδιο για το νέο αναλυτικό πρόγραμμα της Β Δ και της Γ Δ λυκείου, όπου με λύπη διαπιστώσαμε ότι το μάθημα των Θρησκευτικών εντάσσεται στην κατηγορία των επιλεγομένων μαθημάτων και μάλιστα τελευταίο στην ομάδα των κοινωνικών επιστημών. Αυτό εκτιμούμε ότι σημαίνει πλήρη περιφρόνηση του μαθήματος και ουσιαστική κατάργησή του»επισημαίνει σε επιστολή του προς την υπουργό Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου ο κοσμήτωρ της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Μιχαήλ Τρίτος. (πλήρες κείμενο>>>)
Τα μαθήματα, ως γνωστόν, δεν αποβλέπουν στη μόρφωση των μαθητών αλλά στην απασχόληση των εκπαιδευτικών... Έχουμε παραπανίσιους αραχνολόγους; Θα διδάσκονται όλοι υποχρεωτικά Αραχνολογία. Έχουμε πολλούς παραμυθάδες, τουτέστιν θεολόγους -οι οποίοι μιλάνε για κάποιον άγνωστο και στους ίδιους θεό-, θα κάνουμε μαθήματα Παραμυθολογίας, ώστε να απασχολούνται οι περισσευούμενοι...
Με τους "διακριτούς ρόλους" που εισήγαγε ο Γιωργάκης, οι παπάδες θα αποφασίζουν τι ακριβώς θα διδάσκονται οι μαθητές και από ποιους. Αφού καλεί τον επικεφαλής στο υπουργικό συμβούλιο και κάνει επίσης μυστικές συσκέψεις μαζί του, λογικό είναι να ζητάνε όλο και περισσότερα. Διακριτοί ρόλοι βρε, δώστε τα πάντα!