"Κίνημα" υπεράσπισης του σχολικού βιβλίου της Στ' Δημοτικού και των συγγραφέων του, που έχει προκαλέσει αντιδράσεις, εκδηλώθηκε μεταξύ πανεπιστημιακών, καθηγητών μέσης εκπαίδευσης, αλλά και δημοσιογράφων. 451 πολίτες με τις παραπάνω ιδιότητες υπογράφουν κείμενο, στο οποίο υπογραμμίζουν την αντίθεσή τους με την απόπειρα διόρθωσης του περιεχομένου του βιβλίου, πολλώ μάλλον με την απόσυρσή του.
"Παρακολουθούμε με ανησυχία την επιστημονικά ατεκμηρίωτη και ιδεολογικά χρωματισμένη αντίδραση προς το νέο σχολικό εγχειρίδιο Ιστορίας της Στ' Δημοτικού", υποστηρίζουν οι υπογράφοντες, ενώ στη συνέχεια εξηγούν: "Επειδή υπερασπιζόμαστε την ελευθερία της έρευνας και του επιστημονικού διαλόγου, στο πλαίσιο του οποίου είναι θεμιτή και εποικοδομητική η κριτική, ζητούμε το βιβλίο να παραμείνει στα σχολεία και να αξιογηθεί μέσα από διαδικασίες διαφανείς, έγκυρες και δημοκρατικές.
Διορθώσεις ή παρεμβάσεις στο κείμενο του σχολικού εγχειριδίου δεν νοείται να γίνονται με πολιτική εντολή, βάσει ατεκμηρίωτων διαμαρτυριών και κατά παράβαση κάθε επιστημονικής δεοντολογίας", αναφέρουν στην επιστολή, αφήνοντας έτσι σαφή αιχμή κατά του Υπουργείου Παιδείας για τους χειρισμούς του, αλλά και κατά όσων έχουν ως τώρα αντιδράσει.