11 October 2007

Μνήμη Edith Piaf

...
Στις 11 Οκτωβρίου 1963 πέθανε σε ηλικία 48 ετών η μεγάλη τραγουδίστρια Edith Piaf. Στη μνήμη της ένα από τα ωραιότερα τραγούδια της. Κείμενο και σχολιασμός στο blog της Lucy και στο Edith-Piaf-Song-Lyrics.

Edith Piaf: Non je ne regrette rien




Non, Rien De Rien,
Non, Je Ne Regrette Rien
Ni Le Bien Qu'on M'a Fait, Ni Le Mal
Tout Ca M'est Bien Egal
Non, Rien De Rien,
Non, Je Ne Regrette Rien
C'est Paye, Balaye, Oublie,
Je Me Fous Du Passe


Avec Mes Souvenirs
J'ai Allume Le Feu
Mes Shagrins, Mes Plaisirs,
Je N'ai Plus Besoin D'eux
Balaye Les Amours
Avec Leurs Tremolos
Balaye Pour Toujours
Je Reparas A Zero


Non, Rien De Rien,
Non, Je Ne Regrette Rien
Ni Le Bien Qu'on M'a Fait, Ni Le Mal
Tout Ca M'est Bien Egal
Non, Rien De Rien,
Non, Je Ne Regrette Rien
Car Ma Vie, Car Me Joies
Aujourd'hui
Ca Commence Avec Toi



(Στέλιος Φραγκόπουλος, Stelios Frangopoulos)