...
Αν και δεν φαίνεται να έχει καταγραφεί κάποιο έτος γέννησης του Απόστολου Παύλου, η καθολική εκκλησία ετοιμάζεται να εορτάσει τα 2000 χρόνια από τη γέννησή του. Με αυτή την αφορμή είπε και έγραψε ο καρδινάλιος της Κολωνίας Joachim Meisner τα εξής εντυπωσιακά:
Καλά, ότι ο Παύλος έφτιαξε από τις ιστορίες του Χριστούλη μια νέα θρησκεία, είναι γνωστό. Και ότι αυτή η θρησκεία επεβλήθη δια πυρός και σιδήρου από τους Ρωμαίους στρατηγούς, είναι επίσης γνωστό. Ότι απόρροια αυτού είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ευρώπη, πώς μπορεί να το καταλάβει ο αναγνώστης; Σίγουρα δεν εννοεί ο καρδινάλιος ότι χριστιανισμός και ανθρώπινα δικαιώματα συνέπεσαν στην Ευρώπη, αλλά ότι ο χριστιανισμός διατύπωσε και διέδωσε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πρωτοφανές θράσος!
Δεν βλάπτει να θυμίσω εδώ ότι ο μακαρίτης Χριστόδουλος καταριόταν τα ανθρώπινα δικαιώματα, επειδή με την επίκλησή τους ανατρέπονται οι «παραδόσεις μας» και η «πίστη μας» - εννοούσε τις δικές του παραδόσεις και τη δική του πίστη. Έτσι κι αλλιώς ο Χριστόδουλος και το ελληνο-χριστιανικό ιερατείο είναι αιρετικοί στην αντίληψη του καρδινάλιου Meisner, οπότε δεν μετράνε οι κατάρες τους.
Όμως, δεν ξέρει ή δεν θυμάται ο καρδινάλιος που θέλει να φτιάξει τον μεγαλοπρεπή ναό στην Τουρκία:
(Στέλιος Φραγκόπουλος, Stelios Frangopoulos)
Αν και δεν φαίνεται να έχει καταγραφεί κάποιο έτος γέννησης του Απόστολου Παύλου, η καθολική εκκλησία ετοιμάζεται να εορτάσει τα 2000 χρόνια από τη γέννησή του. Με αυτή την αφορμή είπε και έγραψε ο καρδινάλιος της Κολωνίας Joachim Meisner τα εξής εντυπωσιακά:
Όσο μπορούμε να εκτιμήσουμε, χωρίς τον απόστολο Παύλο δεν θα υπήρχε η χριστιανική εκκλησία, δεν θα υπήρχε η χριστιανική Ευρώπη, δεν θα υπήρχαν τα ανθρώπινα δικαιώματα και δεν θα υπήρχαν τα Ηνωμένα Έθνη (ΟΗΕ). Από τη σκοπιά της ιστορικής αποτελεσματικότητας είναι αυτονόητο ότι στον τόπο γέννησης του Παύλου και γενικότερα όλης της ανθρωπότητας, την Ταρσό, θα έπρεπε να υπάρχουν ένας ναός προς τιμήν του και ένα κέντρο προσκυνήματος.Έτσι ακριβώς! Πιστεύω ότι πρέπει να διαβάσει κάποιος 3 και 4 φορές την παράγραφο για να πιστέψει ότι κατάλαβε καλά. Ο κ. καρδινάλιος (αντίστοιχο του μητροπολίτη) σκέφτεται να ζητήσει από την Τουρκία, στην επικράτεια της οποίας υπάγεται η αρχαία Ταρσός, την οικοδόμηση ναού κτλ. και αρχίζει να υποστηρίζει το αίτημά του με απίστευτες περικοκλάδες και εξώφθαλμους ιστορικούς και λογικούς παραλογισμούς.
Καλά, ότι ο Παύλος έφτιαξε από τις ιστορίες του Χριστούλη μια νέα θρησκεία, είναι γνωστό. Και ότι αυτή η θρησκεία επεβλήθη δια πυρός και σιδήρου από τους Ρωμαίους στρατηγούς, είναι επίσης γνωστό. Ότι απόρροια αυτού είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ευρώπη, πώς μπορεί να το καταλάβει ο αναγνώστης; Σίγουρα δεν εννοεί ο καρδινάλιος ότι χριστιανισμός και ανθρώπινα δικαιώματα συνέπεσαν στην Ευρώπη, αλλά ότι ο χριστιανισμός διατύπωσε και διέδωσε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πρωτοφανές θράσος!
Δεν βλάπτει να θυμίσω εδώ ότι ο μακαρίτης Χριστόδουλος καταριόταν τα ανθρώπινα δικαιώματα, επειδή με την επίκλησή τους ανατρέπονται οι «παραδόσεις μας» και η «πίστη μας» - εννοούσε τις δικές του παραδόσεις και τη δική του πίστη. Έτσι κι αλλιώς ο Χριστόδουλος και το ελληνο-χριστιανικό ιερατείο είναι αιρετικοί στην αντίληψη του καρδινάλιου Meisner, οπότε δεν μετράνε οι κατάρες τους.
Όμως, δεν ξέρει ή δεν θυμάται ο καρδινάλιος που θέλει να φτιάξει τον μεγαλοπρεπή ναό στην Τουρκία:
- ότι η καθολική εκκλησία και ο μισθοφορικός στρατός των εκάστοτε ηγεμόνων δημιούργησαν το ολιγαρχικό καθεστώς σε Ανατολή και Δύση, το οποίο εξελίχθηκε στο φεουδαρχισμό και τις αλητοδυναστείες των «δυνατών» που εκμεταλλεύονταν τους αγρότες και αργότερα τους βιοτέχνες και τους εμπόρους, μακράν κάθε σκέψης για ανθρώπινα δικαιώματα στη ζωή, στην αξιοπρέπεια, στην περιουσία;
- ότι η χριστιανική εκκλησία είχε οργανώσει μαζικές δολοφονίες «αιρετικών» και «μαγισσών» και μάλιστα στηριζόμενη σε λόγια αυτού του Παύλου από τις διάφορες επιστολές του - αιώνιο στίγμα σε βάρος αυτής της θρησκείας;
- ότι η χριστιανική εκκλησία ευλόγησε, προώθησε και αξιοποίησε το θεσμό της δουλείας, με τον οποίο μπορούσε να εκμεταλλεύεται τις τεράστιες αγροτικές εκτάσεις που απέκτησε με βασιλικές δωρεές ή κατασχέσεις και ότι η καθολική εκκλησία συμμετείχε στα σκλαβοπάζαρα Αφρικανών που μεταφέρονταν στην Αμερική για πώληση και παντοειδή εκμετάλλευση;
- ότι κάθε ξεσηκωμός και κάθε επανάσταση στην Ευρώπη και αλλού είχε πάντα αντιεκκλησιαστικό, κυρίως αντικαθολικό, και γενικότερα αντιθρησκευτικό πνεύμα, ακριβώς λόγω του παρελθόντος της χριστιανικής εκκλησίας και των ανθρώπων της και ότι τελικά η γαλλική επανάσταση που απέκοψε τις μεσαιωνικές εξαρτήσεις και υποτέλειες, οδήγησε στην εμπέδωση των ανθρώπινων δικαιωμάτων που είχε διατυπώσει το κίνημα του Διαφωτισμού;
(Στέλιος Φραγκόπουλος, Stelios Frangopoulos)