Επειδή είναι σίγουρο ότι το κράτος δεν είναι σε θέση να κάνει οποιαδήποτε μεταρρύθμιση (πέντε νόμοι ψηφίστηκαν και ακόμα δεν ελευθερώθηκε το επάγγελμα του οδηγού ταξί ή φορτηγού), οι δανειστές θα προσφεύγουν στο δικαστήριο του Λουξεμβούργου και θα ζητάνε αποζημίωση για τα ομόλογα (κουρεμένα πλέον, αλλά με εγγυημένες υποθήκες).
Εννοείται, δεν θα υπάρχει σοβαρός Έλληνας νομικός που θα δεχθεί να υπερασπιστεί σε ξένο δικαστήριο το ελληνικό δημόσιο, οπότε θα βγαίνουν σωρηδόν αποφάσεις σε βάρος της κρατικής περιουσίας... Π.χ. το αεροδρόμιο Ηρακλείου πάει στους Αυστριακούς, το ΟΑΚΑ στους Βέλγους, το λιμάνι της Καλαμάτας στους Μαλτέζους κ.ο.κ. Ίσως αυτοί είναι σε θέση να τα λειτουργήσουν καλύτερα, το ερώτημα είναι όμως, θα μπορέσουν να τα κρατήσουν με ένα εχθρικό κοινωνικό περίγυρο;
Εννοείται, δεν θα υπάρχει σοβαρός Έλληνας νομικός που θα δεχθεί να υπερασπιστεί σε ξένο δικαστήριο το ελληνικό δημόσιο, οπότε θα βγαίνουν σωρηδόν αποφάσεις σε βάρος της κρατικής περιουσίας... Π.χ. το αεροδρόμιο Ηρακλείου πάει στους Αυστριακούς, το ΟΑΚΑ στους Βέλγους, το λιμάνι της Καλαμάτας στους Μαλτέζους κ.ο.κ. Ίσως αυτοί είναι σε θέση να τα λειτουργήσουν καλύτερα, το ερώτημα είναι όμως, θα μπορέσουν να τα κρατήσουν με ένα εχθρικό κοινωνικό περίγυρο;