Ρατσιστής θεός που ζητάει και προσφορές για φαγητό
Διαβάζουμε λοιπόν στο Λευιτικόν της Π.Δ., κεφάλαιο 21 τα εξής θεόπνευστα:
Διαβάζουμε λοιπόν στο Λευιτικόν της Π.Δ., κεφάλαιο 21 τα εξής θεόπνευστα:
Πρόχειρη μετάφραση:
(16) Ο Κύριος έδωσε εντολή στον Μωυσή
(17) να πει στον Ααρών: Κανένας από τους απογόνους σου στις επερχόμενες γενιές, αν έχει κάποιο ελάττωμα, δεν επιτρέπεται να πλησιάσει για να προσφέρει τροφή του Θεού του.
(18) Κανένας με ελάττωμα δεν πρέπει να πλησιάζει το θυσιαστήριο, κανείς τυφλός, κουτσός ή με κομμένη μύτη ή είναι παραμορφωμένος,
(19) ή κάποιος άνθρωπος με σπασμένο πόδι ή χέρι,
(20) ή είναι κυρτός, ή πολύ ισχνός, ή όποιος έχει βλάβη στους οφθαλμούς, ή έχει ψώρα ξηράν, ή λειχήνα, ή είναι μοναρχίδης·
(21) Όποιος από τους απογόνους του Ααρών έχει κάποιο ελάττωμα, αυτός δεν επιτρέπεται να πλησιάσει για να προσφέρει στον Κύριο τις θυσίες που γίνονται με τη φωτιά, τη τροφή του Θεού του. Έχει ελάττωμα και δεν επιτρέπεται πλησιάσει για να προσφέρει τον άρτον του Θεού του.
(22) Μπορεί να τρώει τον άρτον του Θεού του εκ των αγιωτάτων και εκ των αγίων.
(23) Αλλά να μην περνάει το παραπέτασμα, ούτε στο θυσιαστήριον να πλησιάζει, διότι έχει ελάττωμα, αλλιώς θα βεβηλώσει το αγιαστήριό μου· γιατί εγώ είμαι ο Κύριος που τους αγιάζω.
(24) Και τα μετέφερε αυτά ο Μωυσής στον Ααρών και προς τους γιους του και προς όλους τους γιους Ισραήλ.
Τι μας λέει εδώ θεοσεβείς φίλοι μου ο κύριος (δηλαδή ο Μωϋσής); Ότι όποιος έχει κάποιο σωματικό ελάττωμα −τα περιγράφει όσα μπορεί και όσα αντιλαμβάνεται εξωτερικά στο ανθρώπινο σώμα, γιατί ανατομία και φυσιολογία δεν ήξεραν οι άνθρωποι της ερήμου, ώστε να περιγράψουν και εσωτερικά όργανα και λειτουργίες του ανθρώπινου σώματος−, όποιος έχει λοιπόν ένα οποιοδήποτε ελάττωμα, να μην πηγαίνει στο ναό κοντά στο ιερό ή στη διαχωριστική κουρτίνα...
Θυμάμαι κάτι αναλύσεις που άκουγα για την ανωτερότητα του Γιαχβέ έναντι των (αρχαίων) Ελλήνων, οι οποίοι «έριχναν τα άρρωστα παιδιά στον Καιάδα»... Εννοείται ότι αναφέρονταν στους Σπαρτιάτες, οι οποίοι πράγματι άφηναν τα παραμορφωμένα παιδιά στο αποθετήριο, ένα σκληρό μέτρο αναμφισβήτητα. Αλλά οι ειδωλολάτρες Έλληνες δεν είχαν γνωρίσει το θεό της αγάπης και έτσι έκαναν ό,τι τους κατέβαινε. Εδώ βλέπουμε μια τεράστια περιφρόνηση προς ελαττωματικούς ανθρώπους, οι οποίοι δεν επέλεξαν αυτή την κατάσταση! Ο πάνσοφος και παντοδύναμος θεός τους έφερε στον κόσμο με σωματικά κουσούρια − για να τους δοκιμάσεις, φυσικά!
Και θα μπορούσε να αρχίσει κάποιος το παραμύθι, μα αυτά ήταν των Εβραίων, ο Ιησούς Χριστός είχε αγάπη για τους ανθρώπους κ.λπ. Θα απαντήσουμε εμείς που διαβάζουμε προσεκτικά ότι ο Ιησούς δηλώνει πως «νόμος» ισχύει εξ ολοκλήρου και διά παντός, «σας βεβαιώνω πως, ώσπου να αφανιστούν ο ουρανός και η γη, ούτε ένα γιώτα ούτε ένας τόνος δεν πρόκειται να καταργηθεί από το νόμο» (Ματθαίος 5,18). Τι ισχύει λοιπόν σήμερα; Επιτρέπεται να μπαίνουν κουτσοί, στραβοί, ανάπηροι και άλλοι μειονεκτούντες στους ναούς για να προσευχηθούν, μήπως και γίνουν καλά, ή μήπως είναι απόβλητοι; Ο σεβασμός στους ανάπηρους που έχει καθιερώσει ο πολιτισμός μας και προσπαθεί να εμπεδώσει στους πολίτες το κράτος δεν ισχύει από θρησκευτικής πλευράς; Μήπως πρέπει να προσαρμοστούν οι παπάδες στο σημερινό επίπεδο του πολιτισμού;
Και καλά αυτά που δεν έχουν εύκολη απάντηση, εκείνο με την τροφή του θεού τι μπορεί να σημαίνει; Άφηναν εδέσματα στο ναό που τα έτρωγε ο θεός; Μήπως ήταν άλλη μια φάμπρικα των κληρικών για να παίρνουν δωρεάν φαγητό, δήθεν για το θεό, και να το καταβροχθίζουν οι ίδιοι; Δύσκολα θεολογικά προβλήματα μάς βάζουν οι γραφές αδελφοί μου!
Θυμάμαι κάτι αναλύσεις που άκουγα για την ανωτερότητα του Γιαχβέ έναντι των (αρχαίων) Ελλήνων, οι οποίοι «έριχναν τα άρρωστα παιδιά στον Καιάδα»... Εννοείται ότι αναφέρονταν στους Σπαρτιάτες, οι οποίοι πράγματι άφηναν τα παραμορφωμένα παιδιά στο αποθετήριο, ένα σκληρό μέτρο αναμφισβήτητα. Αλλά οι ειδωλολάτρες Έλληνες δεν είχαν γνωρίσει το θεό της αγάπης και έτσι έκαναν ό,τι τους κατέβαινε. Εδώ βλέπουμε μια τεράστια περιφρόνηση προς ελαττωματικούς ανθρώπους, οι οποίοι δεν επέλεξαν αυτή την κατάσταση! Ο πάνσοφος και παντοδύναμος θεός τους έφερε στον κόσμο με σωματικά κουσούρια − για να τους δοκιμάσεις, φυσικά!
Και θα μπορούσε να αρχίσει κάποιος το παραμύθι, μα αυτά ήταν των Εβραίων, ο Ιησούς Χριστός είχε αγάπη για τους ανθρώπους κ.λπ. Θα απαντήσουμε εμείς που διαβάζουμε προσεκτικά ότι ο Ιησούς δηλώνει πως «νόμος» ισχύει εξ ολοκλήρου και διά παντός, «σας βεβαιώνω πως, ώσπου να αφανιστούν ο ουρανός και η γη, ούτε ένα γιώτα ούτε ένας τόνος δεν πρόκειται να καταργηθεί από το νόμο» (Ματθαίος 5,18). Τι ισχύει λοιπόν σήμερα; Επιτρέπεται να μπαίνουν κουτσοί, στραβοί, ανάπηροι και άλλοι μειονεκτούντες στους ναούς για να προσευχηθούν, μήπως και γίνουν καλά, ή μήπως είναι απόβλητοι; Ο σεβασμός στους ανάπηρους που έχει καθιερώσει ο πολιτισμός μας και προσπαθεί να εμπεδώσει στους πολίτες το κράτος δεν ισχύει από θρησκευτικής πλευράς; Μήπως πρέπει να προσαρμοστούν οι παπάδες στο σημερινό επίπεδο του πολιτισμού;
Και καλά αυτά που δεν έχουν εύκολη απάντηση, εκείνο με την τροφή του θεού τι μπορεί να σημαίνει; Άφηναν εδέσματα στο ναό που τα έτρωγε ο θεός; Μήπως ήταν άλλη μια φάμπρικα των κληρικών για να παίρνουν δωρεάν φαγητό, δήθεν για το θεό, και να το καταβροχθίζουν οι ίδιοι; Δύσκολα θεολογικά προβλήματα μάς βάζουν οι γραφές αδελφοί μου!