23 February 2012

Ποιος είναι άραγε από τους δύο ο μαφιόζος;

iefimerida.gr, 23/2/2012

Χαμός έγινε πριν από λίγες ημέρες στις φυλακές Κορυδαλλού όταν βρέθηκαν τετ-α-τετ ο ηγούμενος Εφραίμ και ο καταδικασθείς για συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση 17 Νοέμβρη Χριστόδουλος Ξηρός.

Σύμφωνα με το kentrinews.gr, ο ηγούμενος της Μονής Βατοπαίδιου όταν χαιρέτησε τον Χριστόδουλο Ξηρό, «Καλημέρα, τέκνο μου!», δεν περίμενε με τίποτα το ξέσπασμα του τελευταίου που του είπε: «Φύγε από μπροστά μου! Δεν θέλω να με χαιρετήσεις».


Δεν πρόλαβε να ξεπεράσει το αρχικό σοκ ο ηγούμενος Εφραίμ και ο Χριστόδουλος Ξηρός συνέχισε την επίθεση του λέγοντας «Τολμάς εσύ να μου μιλάς που μέσα σ΄ αυτές τις τρισάθλιες συνθήκες των φυλακών ζεις στη χλιδή, λες και είσαι σε ξενοδοχείο πολυτελείας;»

Ο Εφραίμ προσπάθησε να αντιδράσει και υπενθύμισε στο Ξηρό πως δεν μπορεί να μιλάει έτσι ο γιος ενός ιερέα, για να δεχθεί μία ακόμα έξαλλη επίθεση «Μην ξαναπιάσεις στο στόμα σου τον πατέρα μου. Ο πατέρας μου μεγάλωσε 13 παιδιά κι άλλα 100 ορφανά παιδιά σαν ταπεινός Λευΐτης που ήταν».

Φεύγοντας από το σημείο ο Χριστόδουλος Ξηρός δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην «Τίμια Ζώνη» της Παναγίας και στην εκμετάλλευσή της από τη Μονη Βατοπεδίου, λέγοντας προς τον ηγούμενο Εφραιμ: «Σαν δεν ντρέπεσαι! Εκμεταλλεύεσαι τον πόνο του κόσμου και μάλιστα σε τέτοιο σημείο που έχεις βγάλει ακόμη και το «βρακί της Παναγίας» στη γύρα. Μέχρι στη Ρωσία έφτασε η χάρη σου».